荻野 楓也(オギノ フウヤ)
日本大学生産工学部数理情報工学科3年
古市研究室所属
幼少期よりゲームや本,絵や工作など,幅広くモノづくりを通した遊びを繰り返してきました.
将来はゲームプランナーやプロデューサーといった,ゲーム開発において企画を担当する仕事に就きたいと考えており,その際,ゲームプログラムの知識があると円滑に物事を進められると考え,現在の大学に入学し,プログラミングスキルを学んできました.
Ogino Fuya
Nihon University College of Industrial Technology, Mathematical Information Engineering, Course of Media Design, Third year student.
Since childhood, I have been playing games, books, paintings, crafts, etc. through a wide range of manufacturing.
In the future, I would like to get a job in charge of planning in game development, such as a game planner and a producer, and at that time, I thought that if I had knowledge of game programs, I could proceed smoothly, so I entered the current university. I have learned programming skills.